Produkcja pługów

Posiadamy w swej produkcji i ofercie pługi:
  1. Typ SP-1 to średni pług do szybkiej jazdy, idealny do dróg asfaltowych. Przeznaczony do pojazdów ciężarowych o DMC powyżej 10 t. Szerokość 3,02 m, szerokość robocza 2,75 m , wysokość 1,2 m.
  2. Typ SP-2 to lekki pług idealny do dróg asfaltowych. Przeznaczony do pojazdów ciężarowych o DMC powyżej 10 ton. Szerokość 3,02 m, szerokość robocza 2,75 m, wysokość 0,85 m.
  3. Typ SP-3 to lekki pług do prac na drogach węższych, przeznaczony do nośników typu: ciągnik rolniczy, bus, samochód terenowy.

Pługi wykonane są na konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie z odkładnicą z tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia i temperaturę. Jednosegmentowy kształt umożliwia dobre rolowanie i daleki odrzut śniegu. Kąt skrętu 32 stopnie prawo – lewo. Szybki montaż i demontaż. Sterowanie z kabiny za pomocą manipulatora elektrycznego. Idealne dopasowanie do powierzchni odśnieżanej za pomocą lemieszy gumowych wzmacnianych włóknem.

Wszystkie typy dostępne są w opcji podstawowej :
-hydraulika góra-dół, prawo-lewo ręcznie i opcji rozbudowanej o możliwościach: sterowanie hydrauliczne prawo-lewo, góra-dół, opcję pływająca i opcję z dociskiem, sterowanie elektryczne z kabiny kierowcy z możliwością wykorzystania hydrauliki pojazdu bądź własnego zasilacza hydraulicznego 12 V lub 24V.

Pługi mogą być wyposażone w światła drogowe, pozycyjne i kierunkowskazów umieszczone na wysięgnikach co pozwala na skuteczne oświetlenie nocą i dobrą widoczność pojazdu dla innych kierowców;
Różne warianty wykonania i dostosowania do potrzeb klienta jak i posiadanych pojazdów. Istnieje możliwość zakupu płyty czołówej do pojazdu w standarcie DIN oraz jej montażu.
TYP SP-1
  • Dane pługu:
  • Szerokość: 302 cm
  • Wysokość: 1,25 m
  • Szerokość robocza: 2,75 m
  • Sterowanie hydrauliczne: prawo-lewo, góra-dół
  • Lemiesz: 520x250x52 cm, guma wzmocniona włóknem
Wyposażenie:
  • Konstrukcja stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie, podwójnie lakierowany
  • Odkładnica z tworzywa sztucznego, odpornego na uderzenia i temperaturę
  • Guma wzmocniona włóknem, odpowiednio sztywna i odporna na ścieranie
  • Lemiesz i odkładnica wykonane z materiałów zapobiegających przyklejaniu się śniegu
  • Kształt pługu i odkładnicy dostosowany również do szybkiej jazdy patrolowej
  • Idealnie wyprofilowany – dobre rolowanie śniegu i daleki odrzut świeżego śniegu i błota pośniegowego
  • Pług idealnie dopasowuje się do nawierzchni drogi, ze względu na lemiesz gumowy oraz centralnie osadzone mocowanie pługu, który wychyla się względem osi do 7o
  •  W przypadku braku hydrauliki pojazdu istnieje możliwość zamontowania zasilacza hydraulicznego wraz z funkcjami sterowania:
  • odnoszenie – opuszczanie oraz opuszczanie z dociskiem
  • pozycja „pływająca” pozwalająca na dopasowanie się do profilu jezdni
  • skręt prawo-lewo +/- 32o
Istnieje możliwość dostawy sprzętu pod wskazany adres po wcześniejszym ustaleniu warunków.